2012年6月27日星期三

四人行之我在墾丁,天氣晴 day 4

29-5-2012(二)

旗津-->洛斯特精品咖啡-->麻辣火鍋

今日一早起身,等到大約8點幾,先落去食早餐,因為唔想撞見大陸同胞

早餐都有好多選擇,而且不停有人refill食物,都幾好。
食過早餐,見朋友未食完,就去附近一帶行下。

之後約埋朋友一起出發到旗津,首先去到呢個碼頭


然後坐大約5分鐘船就到

旗津其實都幾大,加上好熱,所以我地租單車,每人大約NT100全日,有D係用電發動,又有d係可以坐兩個人既。

第一站見到天后廟



之後沿住大街走,會見到個類似公園既地方,可以俾單車入,之後我地亂走,見到有條斜路,話上去燈塔,我地就泊低架單車,行上去,因為上面條路好難踩到單車。

行左一陣,見到個呢d類似以前用黎打仗既地方,高居臨下,見到整個旗津
繼續向前行,就會見到燈塔,同喺墾丁嗰個好似

忽然烏雲密佈,仲落起雨,我地唯有喺燈塔入面避雨,過左一陣,終於停雨,我地繼續上路,由上斜路,到落斜,其實兜左個圈,去番泊單車既地方。


 之後繼續踩單車向前,沿途風光明媚,不過好熱同好曬。踩左一陣,見到個貝殼館

 原來呢個貝殻館搬左喺對面,我地就入去睇下,順便凉下冷氣,呢度係免費入場,入面收藏左好多唔同種類既貝殻,簡直大開眼界!亦發覺其實世界好大,人只係好渺小。

之後再向前踩,見到天聖宮,我地無入去


之後到左風車公園



跟著就踩番轉頭,路經呢條路,好舒服!

還左單車,坐番船,沿路番去酒店,休息一陣,之後就喺酒店借左單車,無錯,又再踩單車,問左酒店職員點去洛斯特精品咖啡,因為離酒店比較近,跟著就踩去,高雄d馬路其實有d難過,因為係d十字路口,成日都有車行,對於我呢d單車生手,其實有d驚,不過踩左一陣,開始習慣,就唔驚啦,反而係E先生驚我有事多d。

入到去coffee shop都幾多人,我地被安排坐下一層,落去完全無人,其實見我地多人,特登開俾我地,無幾耐就有個barista姐姐招呼我地,問下我地想飲咩,仲好細心,好有耐性咁介紹有咩咖啡飲,我地仲叫左d窩夫,可頌食,就咁坐到天黑。

離開時,發現外面下大雨,唯有問下附近有什麼好食,食完才回酒店,barista姐姐介紹隔離鋪既麻辣火鍋,我地就一試,佢地有鴛鴦湯底,可以一面辣,一面唔辣,我地選左四人餐,有好多野食,好好味,但最後都食唔晒。

食完外面仍然下雨,不過算了,硬著頭皮踩回去,沿路回去,又要過那些難過既馬路,只好跟著兩位男士,見佢過就跟著過,幸好最後安全到達。

上房梳洗完畢,就要pack行李,因為明天我要獨自回香港了。

沒有留言:

發佈留言